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In 2024 sind wir Medienpartner von:

Logistics Summit 2024

180 trendsetzende Aussteller, 200 hochkarätige Speaker und rund 2500 internationale Teilnehmende – Der Logistics Summit ist DER Treffpunkt der Branche und bringt die angesagtesten Logistikunternehmen zusammen. Auf der führenden Fachmesse und Konferenz werden dieses Jahr bereits zum 5. Mal in Folge die neuesten Trends, Technologien und Best Practices der Logistik erkundet. Begleitet werden zwei spannende Messetage durch ausreichende Networking-Gelegenheiten, beste Stimmung und eine mitreißende Aftershow-Party.

Sei am 09. und 10.10.2024 dabei uns spare 50 EUR auf dein Ticket

180 trend-setting exhibitors, 200 top-class speakers and over 2,500 international attendees – the Logistics Summit is THE meeting place for the industry and brings together the leading logistics companies. This year, for the 5th time in a row, the latest trends, technologies and best practices in logistics will be explored at the leading exhibition and conference. Two exciting days will be accompanied by plenty of networking opportunities, a great atmosphere and a thrilling after-show party.

Be there on 09. and 10.10.2024 and save 50 EUR on your ticket

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Nachhaltigkeit in Handel, E-Commerce und Logistik

Energie und Umwelt Gipfel 2024 – Handel & Logistik

Datum: 16. – 17. Mai 2024

Ort: The Ritz-Carlton Berlin

Der Energie und Umwelt Gipfel: Handel & Logistik öffnet seine Tore, um führende Nachhaltigkeitsverantwortliche aus Handel, E-Commerce und Logistik der DACH-Region zu einem intensiven Erfahrungsaustausch einzuladen. Dieser Gipfel hat sich als ein wichtiges Forum für Top-Entscheider im Bereich der Nachhaltigkeit etabliert.

Warum sollten Sie Teilnehmen?

Individuelles Programm: Gestalten Sie Ihr eigenes Erlebnis mit wichtigen Vorträgen, Fallstudien und Diskussionsrunden, die auf Ihre Bedürfnisse zugeschnitten sind.

Einzelgespräche: Führen Sie vorab geplante Einzelgespräche mit ausgewählten Lösungsanbietern, um maßgeschneiderte Lösungen für Ihr Unternehmen zu entdecken.

Branchenführende Experten:
Hören Sie renommierte Experten, die Einblicke und Strategien zu den neuesten Entwicklungen im Bereich Nachhaltigkeit in Handel, E-Commerce und Logistik teilen.

Networking: Knüpfen Sie wertvolle Kontakte mit Entscheidungsträgern und Kollegen aus der Branche.

Der Energie und Umwelt Gipfel: Handel & Logistik ist die Plattform, auf der Innovation, Nachhaltigkeit und branchenübergreifender Austausch aufeinandertreffen. Seien Sie Teil dieses einzigartigen Events und gestalten Sie aktiv die Zukunft der nachhaltigen Entwicklung in Handel, E-Commerce und Logistik mit. Melden Sie sich noch heute an und sichern Sie sich Ihren Platz auf dem Weg zu einer grünen Zukunft!

Weitere Informationen finden Sie auf unserer Webseite:

https://events.marcusevans-events.com/energiegipfel/handelundlogisitk/may24/

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The digital world’s landscape is perpetually shifting. As we stand at the cusp of the greatest technological revolution, digital transformation is more than just a trending term – it’s an actual paradigm shift remolding industries. From the vibrant markets of Africa to its soaring urban skyscrapers, businesses are reimagining interactions, transactions, and evolution in this new digital age. However, with these advances come both challenges and opportunities.

Challenges Ahead

The African e-commerce market, having witnessed an impressive growth to reach US$ 241.6 Billion in 2022, is projected to soar to US$ 567.6 Billion by 2028. This swift rise introduces distinct challenges:

  • Retail & eCommerce: Addressing the heightened expectations of users who desire tailor-made online shopping experiences.
  • Fintech and Payments: Overcoming the complexities of regulations and safeguarding against cyber threats in a domain that deals with vital financial information.
  • Logistics and Fulfillment: Amid increasing demands for sustainable solutions, businesses face the daunting task of devising innovative and streamlined ways to satisfy consumers.
  • Digital Security: The migration to cloud and digital payments means the safety of critical data is paramount.

Converge Africa 2024: Charting the Path Forward

Pioneers and visionary leaders at the vanguard of the digital shift are essential to steer through this complex terrain. Introducing Converge Africa 2024, previously recognized as ECOM Africa.

Highlighted Speakers Include:

  • Sizwe Ndlovu, CEO, Pineapple, Insurtech
  • Deven Moodley, Executive Head: Financial Services | Value Added Services | Mobile – Pick n Pay, South Africa
  • Kgositsile Poonyane, Group Head: Gaming and Marketing – MTN, South Africa
  • Tatiana Ndlovu, Group Head eCommerce & Digital Marketing, Old Mutual South Africa
  • Suren Naidoo, Group Chief Information Security Officer – The Foschini Group – TFG, South Africa
  • Ashley Singh, CIO, Sanlam
  • Paul Brown, Managing Director, Hirschs
  • Richard Eberlein, Head of Marketing – Homechoice, South Africa
  • Bunmi Cynthia Adeleye, Chief Strategy Officer, The Shoprite Group of Companies

Terry Southam, group director of retail, remarks, „Our expert speakers represent a vast range of industry brilliance. They intend to spark innovative thoughts, stimulate innovation, and fuel the growth of the digital commerce ecosystem in Africa. With their vast expertise across the five conference tracks, Converge Africa aims to fast-track digital commerce growth, enabling online businesses in Africa to flourish. Attendees will leave with unmatched insights and actionable strategies.“

Event Details: Converge Africa 2024 Dates: 23rd and 24th of April Venue: Cape Town International Convention Centre

Anticipate a summit teeming with invaluable insights as industry stalwarts and innovative startups come together.

Registration and More Information: Converge Africa

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Die LogiMAT hat sich als die weltweit bedeutendste internationale Fachmesse für Intralogistik-Lösungen und Prozessmanagement etabliert. Sie ist bodenständig und visionär zugleich. Sie bietet einen vollständigen Marktüberblick über alles, was die Intralogistik-Branche von der Beschaffung über die Produktion bis zur Auslieferung bewegt.

Internationale Aussteller zeigen in zehn Hallen innovative Technologien, Produkte, Systeme und Lösungen zur Rationalisierung, Prozessoptimierung und Kostensenkung der innerbetrieblichen logistischen Prozesse. Hierzu zählen unter anderem Lösungen im Bereich der Kommissionierung, Förder- und Lagertechnik, Verpackung, Kennzeichnung und IT-Vernetzung.

Die Veranstaltung bietet mit der LogiMAT-Arena neben der Ausstellung täglich wechselnde Vortragsreihen zu den unterschiedlichsten Themen im „ATRIUM“ des Eingangsbereiches sowie Ausstellervorträge im Forum Nord in Halle 5 sowie im Forum Süd in Halle 6.

Nach der Messe ist vor Messe: Die zeitliche und geographische Brücke zwischen den Präsenzveranstaltungen bildet die Plattform LogiMAT.digital mit Top Anbietern erstklassiger Intralogistik-Lösungen für qualifizierte Entscheider weltweit. Informieren Sie sich dort vorab über die Lösungen der Aussteller, Vereinbaren Sie Termine und vernetzen Sie sich – für Sie als Teilnehmer kostenlos!

Seien Sie dabei!

www.logimat-messe.de

Information / About LogiMAT

LogiMAT has established itself as the number-one international trade show for intralogistics solutions and process management—visionary, yet rooted in tradition. It offers a complete market overview of everything driving the intralogistics industry, from procurement to production to shipping.

International exhibitors fill ten exhibit halls showcasing innovative technologies, products, systems, and solutions for streamlining operations, optimizing processes, and cutting costs in a company’s internal logistics. This includes solutions designed for picking, materials handling, warehousing, packaging, labeling, and IT integration.

Beyond the exhibitor booths, visitors can also experience the LogiMAT Arena’s daily program of presentations covering a wide range of topics in the East Entrance Atrium as well as exhibitor presentations in Forum North (Hall 5) and Forum South (Hall 6).

But in between on-site events, the show must go on! LogiMAT.digital is the platform that bridges the space and time between LogiMAT events, bringing together top providers of the world’s best intralogistics solutions with high-quality leads. Stop by for a sneak preview of exhibitor solutions, and take the opportunity to schedule a consultation or just network. It’s all free for attendees.

Don’t miss out!

www.logimat-messe.de

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eCom Business Live is the leading global event to accelerate your online business sale with endless opportunities to sell within the eCommerce marketplace. The event is an amazing opportunity to any retail professionals, digital entrepreneurs and online business owners who want to elevate their business to the next level! Taking place on 27th & 28th February, ExCeL London will be transformed into an ultimate hub to boost exponential growth of ecommerce sector sales!

eCom Business Live will bring you the latest eCommerce industry trends and strategies in an exciting pivot for every online seller to help you scale your business successfully. Thousands of visitors will learn from world top industry speakers at our seminar sessions about the hottest marketing solutions and much more. The keynotes will inspire many of them on how to effectively apply marketing services or create a brand reputation. Get ready to discover hidden secrets to rank high online!

At the eCom Business Live you will have a unique opportunity to listen and learn from 150 industry experts, who will share their profound knowledge required to embark on a digital trade endeavour! We are proud to announce that at this unforgettable show you will have an extraordinary chance to attend the speed networking area, to get to know top sector professionals who will unlock juicy 2024 ecommerce insiders and highlights. Not to mention our Business Connection Wall, where you will be able to meet buyers, business owners and key leading brands. Don’t miss out on our exclusive Live Innovation Awards to be inspired and listen to speakers from the world’s best brands!

Secure your FREE ticket via the website!

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In 2023 waren wir Medienpartner von:

eCom Business Live is the leading global event to accelerate your online business sale with endless opportunities to sell within the eCommerce marketplace. The event is an amazing opportunity to any retail professionals, digital entrepreneurs and online business owners who want to elevate their business to the next level! Taking place on 11th & 12th of October, Messe Frankfurt, Germany will be transformed into an ultimate hub to boost exponential growth of ecommerce sector sales!

eCom Business Live will bring you the latest eCommerce industry trends and strategies in an exciting pivot for every online seller to help you scale your business successfully. Thousands of visitors will learn from world top industry speakers at our seminar sessions about the hottest marketing solutions and much more. The keynotes will inspire many of them on how to effectively apply marketing services or create a brand reputation. Get ready to discover hidden secrets to rank high online!

At the eCom Business Live you will have a unique opportunity to listen and learn from 150 industry experts, who will share their profound knowledge required to embark on a digital trade endeavour! We are proud to announce that at this unforgettable show you will have an extraordinary chance to attend the speed networking area, to get to know top sector professionals who will unlock juicy 2024 ecommerce insiders and highlights. Not to mention our Business Connection Wall, where you will be able to meet buyers, business owners and key leading brands. Don’t miss out on our exclusive Live Innovation Awards to be inspired and listen to speakers from the world’s best brands!

Secure your FREE ticket via the website!

White Label World Expo Frankfurt will bring you the latest ecommerce industry trends and strategies in an exciting hub for retail, to help you see exponential growth and success for your business.Thousands of visitors will be looking to source private label and white label products as well as branding and marketing solutions. Build relationships with new connections and join thousands of professionals looking to grow their business and increase their profits.

At the White Label World Expo Frankfurt 2023 edition, listen and learn from over 200 of our key industry experts, who will equip you with the profound knowledge required for you to embark on your ecommerce endeavour! Gain tips on offers to stand out from the competition and boost your revenue. Not to mention, we have highlighted 5 key sectors within ecommerce to ensure you have an all-encompassing understanding of the industry, so make sure to visit the theatre you want to learn from!

Secure your FREE ticket via the website!

Quelle: www.whitelabelworldexpo.de

Logistics Summit – 11. und 12.10.2023

Der Logistics Summit ist die Messe und Konferenz für Digitalisierung und Innovation in der Logistik.

Am 11. und 12.10.2023 findet dieser zum 3. Mal statt – dieses Jahr im Areal Böhler in Düsseldorf.

Dich erwarten zwei spannende Tage mit hochkarätigen Speakern, Diskussionsrunden mit führenden Expert:innen, Workshops mit anwendbarem Knowhow und innovativen Anbietern im Messebereich.

Beim Logistics Summit findest du digitale Innovationen sowohl der Intralogistik als auch der Transportlogistik.

Sichere dir jetzt dein Ticket und spare 50 EUR: https://logisticssummit.de

The Logistics Summit is the exhibition and convention for digitalization and innovation in the logistics sector.

On October 11th and 12th 2023 in Düsseldorf.

Two thrilling days including top-class speakers, panel discussions among leading experts, workshops with applicable expertise such as innovative providers in the exhibition area.

At the Logistics Summit you can find digital innovations for intralogistics as well as transport logistics.

Get your ticket now and save 50 EUR: https://logisticssum

Die LogiMAT hat sich als die weltweit bedeutendste internationale Fachmesse für Intralogistik-Lösungen und Prozessmanagement etabliert. Sie ist bodenständig und visionär zugleich. Sie bietet einen vollständigen Marktüberblick über alles, was die Intralogistik-Branche von der Beschaffung über die Produktion bis zur Auslieferung bewegt.

Internationale Aussteller zeigen in zehn Hallen innovative Technologien, Produkte, Systeme und Lösungen zur Rationalisierung, Prozessoptimierung und Kostensenkung der innerbetrieblichen logistischen Prozesse. Hierzu zählen unter anderem Lösungen im Bereich der Kommissionierung, Förder- und Lagertechnik, Verpackung, Kennzeichnung und IT-Vernetzung.

Die Veranstaltung bietet mit der LogiMAT-Arena neben der Ausstellung täglich wechselnde Vortragsreihen zu den unterschiedlichsten Themen im „ATRIUM“ des Eingangsbereiches sowie Ausstellervorträge im Forum Nord in Halle 5 sowie im Forum Süd in Halle 6.

Nach der Messe ist vor Messe: Die zeitliche und geographische Brücke zwischen den Präsenzveranstaltungen bildet die Plattform LogiMAT.digital mit Top Anbietern erstklassiger Intralogistik-Lösungen für qualifizierte Entscheider weltweit. Informieren Sie sich dort vorab über die Lösungen der Aussteller, Vereinbaren Sie Termine und vernetzen Sie sich – für Sie als Teilnehmer kostenlos!

Seien Sie dabei!

www.logimat-messe.de

Information / About LogiMAT

LogiMAT has established itself as the number-one international trade show for intralogistics solutions and process management—visionary, yet rooted in tradition. It offers a complete market overview of everything driving the intralogistics industry, from procurement to production to shipping.

International exhibitors fill ten exhibit halls showcasing innovative technologies, products, systems, and solutions for streamlining operations, optimizing processes, and cutting costs in a company’s internal logistics. This includes solutions designed for picking, materials handling, warehousing, packaging, labeling, and IT integration.

Beyond the exhibitor booths, visitors can also experience the LogiMAT Arena’s daily program of presentations covering a wide range of topics in the East Entrance Atrium as well as exhibitor presentations in Forum North (Hall 5) and Forum South (Hall 6).

But in between on-site events, the show must go on! LogiMAT.digital is the platform that bridges the space and time between LogiMAT events, bringing together top providers of the world’s best intralogistics solutions with high-quality leads. Stop by for a sneak preview of exhibitor solutions, and take the opportunity to schedule a consultation or just network. It’s all free for attendees.

Don’t miss out!

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Helping organisations become resilient and anti-fragile, focusing on the future of commerce and keeping up with the constantly evolving e-commerce sector will be at the heart of the upcoming ECOM Africa, taking place in Cape Town from 18–10 April 2023.

The programme will comprise a global community of experts and practitioners and local success stories and up-and-coming start-ups, sharing their experiences in the latest trends across five tracks focused on: retail and e-commerce, fintech and payments, cybersecurity, fulfilment and logistics and the future of marketing.

This will be the ninth edition of this flagship, specialist gathering for the e-commerce, etailing and fintech sectors. With an expected 2,500 attendees it is the largest e-commerce event on the continent.

Digital transformation requires agility“Resilience has become a buzzword since the pandemic, and global geo-political, energy and economic challenges have continued since then,” says ECOM Africa MD Terry Southam. “However, resilience is not enough. Business leaders need to create anti-fragile organisations that not only survive but thrive in a time of accelerated change. Digital transformation requires agility, which is the ability of an organisation to renew itself, adapt, change quickly and succeed in a rapidly changing, ambiguous, turbulent environment”.

ECOM Africa will present more than 60 speakers across three stages and five core tracks over two days. To ready companies for the future of commerce, attendees will gain practical insights and expert guidance on the direction of future technologies, best practices and change management in the digital era.
The latest trends that will be unpacked include smart contracts, 3PL (third-party logistics), conversational AI, digital wallets, first-party data, creating a cybersecure culture, email security and social commerce.

Track highlights
Retail and e-commerce

This track will focus on building resilient fulfilment and logistics strategies; direct-to-consumer; first party data; personalised shopping experiences; subscription models; the metaverse; merging online and in-store experiences and LTV (lifetime value) and CAC (customer acquisition cost).

Fintech and payments 

Discussions on digital wallets, decentralised finance, cryptocurrencies, fintech and banking infrastructure, cash inclusion, fintech-as-a-service and mobile payments will assist companies in keeping up-to-date with the latest e-finance trends.

Cybersecurity 

Security is always a concern for companies, suppliers and customers alike, and ransomware, building a cybersecure culture, phishing attacks, malware attacks and email security are some of the measures that will be unpacked in this track.

Fulfilment and logistics

The delivery revolution in e-commerce is ongoing and the discussions will deal with the latest technology and developments, including seamless omnichannel fulfilment, sustainable logistics, smart supply, inventory management, automation, customer experience, smart contracts, 3PL logistics, smart supply chains and last-mile delivery.

The future of marketing

With state-of-the-art techniques, from augmented reality (AR) and virtual reality (VR) to the metaverse, the future of marketing seems to have arrived already. Other topical trends in the marketing sector that will be highlighted are video marketing, future martech, cookieless tracking, first-party data, voice search, user experience design and chatbots and conversational AI.

Attending ECOM Africa
All-access pass tickets for the event are already on sale: these provide access to all stages and the networking party at the end of Day 1 (18 April). Early bird tickets are on sale until 30 December 2022. The expo floor will also be open to visitors.

Organisations that will particularly benefit from attending are SMEs and DTC brands looking to network and learn, as ECOM Africa is known for providing valuable opportunities to speak to solution providers and experts, as well as try out new specialist technologies in each track, and for meeting peers who share their experience and knowledge.

Sponsors and partners that have already confirmed their return to and support for ECOM Africa 2023 include Worldpay, Skynet, Vectra, Hypertext, Bizcommunity, Retail Brief Africa and Smart Africa.

About ECOM Africa
ECOM Africa is organised by VUKA Group 
(formerly Clarion Events Africa), a leading Cape Town-based and multi-award-winning organiser of exhibitions, conferences and digital events across the continent in the infrastructure, energy, mining, mobility, ecommerce and CX sectors. Other well-known events by VUKA Group include Enlit AfricaNigeria Mining Week, DRC Mining WeekSmarter Mobility Africa and CEM Africa.

ECOM Africa dates and location:
Conference and expo: 18-19 April 2023
Location: CTICC, Cape Town, South Africa
Website: https://ecommerce-africa.com/
Twitter:  https://twitter.com/ecomafricacon
Facebook:  ECOM Africa
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ecom-africa/
Instagram: @ecommerce_africa2023 ecommerce

Quelle: www.ecommerce-africa.com

Wir freuen uns, heute unsere ersten Speaker ankündigen zu können! Für E-Commerce-Enthusiasten auf der ganzen Welt sind dies aufregende Neuigkeiten, da dies bedeutet, dass wir der Veranstaltung näher kommen.

Online-Händler und Digital Marketeers freuen sich jedes Jahr auf die E-Commerce Berlin Expo. Diese Konferenz, die jeden Winter in der deutschen Hauptstadt stattfindet, bietet Einblicke in die neuesten Trends und Technologien, die unsere Online-Welt prägen.

Über die E-commerce Berlin Expo 

Die E-commerce Berlin Expo ist eine führende internationale E-Commerce-Konferenz und ein Treffpunkt von digitalen Führungskräften, Innovatoren und Unternehmern. Die Veranstaltung findet am 23. Februar 2023 in STATION-Berlin statt. Wir haben eine beeindruckende Reihe von Speakern aus ganz Europa, die führende Experten auf ihren jeweiligen Gebieten sind – Ihr könnt also einige faszinierende Einblicke erwarten.

Wie sieht der Auswahlprozess aus? 

Wir suchen immer Speaker mit beträchtlicher Expertise in ihren Bereichen, aber gleichzeitig müssen sie dynamisch und innovativ sein. Unser Ziel ist es, eine Konferenz zu schaffen, die über normale E-Commerce-Strategien hinausgeht und auch neue Technologien und zukünftige Trends diskutiert.

Die Teilnehmer stehen immer im Mittelpunkt unserer Bemühungen.

#1 Die CFP-Gewinner

Die erste für die E-Commerce Berlin Expo 2023 angekündigte Gruppe von Speakern sind die Gewinner des Call for Papers. Dies ist eine jährliche Veranstaltung, die E-Commerce-Experten aus der gesamten Branche einlädt, ihre Vorschläge für Vorträge einzureichen. Die öffentliche Abstimmung und dann eine Jury entscheiden, welche Vorschläge die interessantesten und aufschlussreichsten sind, und diese Vorträge werden für die Veranstaltung ausgewählt. In diesem Jahr gab es über 500 Einsendungen, und die Jury hatte es schwer, sich auf die endgültige Auswahl zu beschränken. Aber sie haben es geschafft, und wir freuen uns sehr, die folgenden Vorträge im Rahmen der E-Commerce Berlin Expo 2023 ankündigen zu können:

    • ADFERENCE x SNOCKS | Florian Nottorf und Johannes Kliesch | Mit smarten Amazon Ads zur Socken-Million: die SNOCKS X ADFERENCE Story

    • Flipkart and Zalando | Anamika Datta | From Clothes to Goals : How to sell Intention in Fashion

    • EVO Payments International GmbH | Kristina Kierner | cross-border payments @Illy – the positive impact on conversion rates with international acquiring and local payment methods

    • SumUp & Commerce Layer | Elias Klemm, Sr. Software Engineer at Sumup & Filippo Conforti, Cofounder and CEO at Commerce Layer | How SumUp used composable commerce to power 35 international markets

    • Thomann.io GmbH    Jöran Eitel & Ralph Cibis    How we are creating the most inspiring online shopping experience for musicians

    • Every Foods    Casimir Rob    Achieving a double-digit conversion rate increase with sustainable same-day delivery

    •  

#2 Regelmäßige Präsentationen

Jedes Jahr laden wir eine Vielzahl von Speakern ein, um über die neuesten Trends und Entwicklungen in ihren Fachgebieten zu berichten. Diese regelmäßigen Präsentationsslots sind ein wesentlicher Bestandteil der E-Commerce Berlin Expo und tragen dazu bei, dass die Teilnehmer umsetzbare Erkenntnisse gewinnen, die sie mitnehmen und auf ihr eigenes Unternehmen anwenden können.

Einige der Themen, die in diesen regelmäßigen Präsentationsslots behandelt werden, sind:

    • kfzteile24 GmbH | Tim Kerinnis & Pauline Vetillard | Front Funnel Marketing at kfzteile24  – Introducers > Closers ?

    • Wish | Sakina Hitzemann | Using shoppable videos to bring social to e-commerce

    • Farfetch | Dave Ruane (XTM) , Alex Katsambas (Farfetch) | Buy now from anywhere – How smart localization IS helping online retailers successfully adjust their global content strategies to meet fast-changing global buyer trends

    • Ryzon & Active Ants | Jeroen Duijts (Active Ants) & Special Guest (Ryzon) | How robots help the most exciting German sports brand reduce their foot-print and increase customer experience.

    • plentysystems AG | Jonny Hofberger & Lukas Seidens (JOSEF SEIBEL) | That’s how the shoe fits online, too – how JOSEF SEIBEL mastered the big step into D2C distribution

    • Henkel AG & Co. KGaA & Claneo GmbH    | Peter Hartmann & Matthäus Michalik | Establishing a sustainable content marketing approach that will last for years

#3 Keynote Speaker

Im nächsten Jahr werden mehrere Keynotes unsere Bühne beehren. Unter ihnen findet man:

    • Johannes Blindhuber, Teamleitung Marktplatz at limango GmbH and Timo Kleinke, Teamlead Sales & Business Development at ECE Marketplaces

    • Jens Braemer, Managing Director at EVENTIM Sports

    • Norman Nielsen, VP Growth at OMIO

    • Ben Harmanus, International Brand Strategy Lead at Hubspot and web3 expert

Wir können es kaum erwarten!

More speakers to come – stay tuned!

Wir hoffen, dass Euch dieser Vorgeschmack auf die E-Commerce Berlin Expo 2023 gefällt. Haltet in den kommenden Wochen Ausschau nach Updates zu weiteren Speakern und Sessions. Es wird so viel Spaß machen, Euch dort zu sehen!

Wenn Ihr über die neuesten Nachrichten, Trends und Tricks für den E-Commerce im Jahr 2023 und darüber hinaus auf dem Laufenden sein möchtet, müsst ihr einfach dabei sein.

Darüber hinaus können die Teilnehmer während der EBE 2023 die Stände besuchen und mit vielen großartigen Ausstellern sprechen. Um nur einige zu nennen, habt ihr die Wahl zwischen ChannelAdvisor, Tradebyte, Nexi Group, Empactcom, felix1, Smarketer, Checkout.com, Deutsche Post oder Shopware. Sie werden gespannt darauf sein, Feedback und Wissen auszutauschen und neue Taktiken zu sehen, die in der Welt des E-Commerce implementiert werden können.

Die Teilnahme an der EBE2023 ist kostenlos. Besucher können sich hier für ein Ticket registrieren.

Erfahrt mehr über die E-Commerce Berlin Expo 2023.

Quelle: https://ecommerceberlin.com